castle building…


Ridder-prinsessendag met Niobe en Tristan. Van mijn oude verhuisdoos maken we een kasteel!


En daarna het HELE verhaal van shrek 1 nagespeeld in het kasteel. Met een kikker als shrek, een dino als donkey en uiteraard barbie als prinses fiona

Morgen de nationale feestdag van België, iedereen heeft vrij en alle winkels zijn dicht. Maar of het zo leuk wordt als koninginnedag?? ik ben er bang voor. Maar wel een vrije dag, relaí!

Ander goed nieuws.. gisteren is eindelijk mijn “onderwijsbevoegdheidsbewijs” uit groningen aangekomen! Dat gaat nu samen met een hele berg formulieren naar brussel en dan hoop ik dat voor 1 september (begin van het schooljaar hier) mijn belgische onderwijsbevoegdheid geregeld is!

One thought on “castle building…

Geef een reactie

