gesolliciteerd…

En dan ineens gebeuren er onverwachte dingen..
Vrijdagavond werd ik gebeld door een manager van le pain quotidien (het dagelijks brood) of ik niet wilde solliciteren voor een nieuw filiaal. Ik had ooit een briefje afgegeven met mijn gegevens bij een vestiging bij ons op de hoek, dat hadden ze gekregen. Dus had ik gisterochtend ineens een sollicitatiegesprek wat best aardig verliep. Als ze me nemen moet ik wel onderaan beginnen, serveren dus maar er zijn gelukkig interessante doorgroeimogelijkheden. (richting management)

voor de site:
http://www.lepainquotidien.com/

Maar als ik dit doe… kan ik dan wel naar Val Thorens?
Help, ik ben echt zo slecht in keuzes maken!

Geef een reactie

