en dan ineens krijg je alles tegelijk

Zo heb je niets en zo heb je teveel.

*Het dagelijks brood heeft me dus werk aangeboden, alleen was er geen ruimte voor een (assistent)manager. Maar ze wilden me graag hebben voor de zaal, in deeltijd.
*ik krijg eindelijk een uitkering!

Ik heb besloten niet bij het db te gaan werken, het management-perspectief was wat me het meest aansprak en dat is er voorlopig niet.
Verder heb ik nu in ieder geval wat geld en kan ik verder zoeken naar de ideale baan hier.
En van Jiri moet ik nu echt mijn best gaan doen om bij ketnet te komen. HELP
Hij heeft gelijk, ik wil dat heel graag dus dan moet ik er ook wat meer achteraan gaan zitten. Zo ben ik ook ooit bij sesamstraat terecht gekomen!

Morgen eerst de kinderkamer afmaken die ik nu maak voor de kinderen van de zus van jiri…
En nu … ZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzz

Geef een reactie

