hardlopen…


met een heus schema en een hartslagmeter probeer ik aan mijn conditie te werken… AS is aan het hardlopen!
Het valt niet mee, ik vind lopen nl niet zo leuk…
MAAR: ik begin al aan week 4 en ik loop al stukjes van 4 minuten achter elkaar. En dat na ruim een jaar zonder sporten door mijn ski-ongeluk vorige zomer! Ik probeer mezelf ook maar op te peppen.

Alleen:
*ik word door iedereen ingehaald (erg slecht voor mijn motivatie)
*als ik een stuk mag wandelen van het schema menen allerlei mensen me te moeten aanmoedigen. “kom op, nog even doorzetten” (lief bedoeld maar hoeft niet)
*ik kan als meisje niet alleen lopen als het schemerig is want dan stoppen er ineens allerlei dubieuze kerels (frustrerend)

Dus sjok ik midden op de dag in de brandende vlaamse zon langs de schelde. Ach, het kan slechter!

3 thoughts on “hardlopen…

Geef een reactie

