4 jaar

HOERA, mijn neefje ZIOU wordt vandaag 4!!!

4 jaar, toen zag ik er zo uit:

ahhhhh

Deze week mijn ‘verwendag’ eindelijk gehad, nou… NIKS aan. Het was vooral bedoeld om ons een abonnement aan te smeren bij het fitness-centrum en we werden helemaal niet verwend. Maargoed, ik heb wel een gratis ‘crunch’ les gevolgd dus mijn buikspieren zijn weer even wakker geschud. auw-auw-auw

“crunch” = een fanatieke leraar die een groepje pijnigt met saaie buikspieroefeningen… nog 4, nog 3, nog 2, nog 1 en nuuuuu 20 keer de schuine buikspieren. enz enz, en dat een half uur lang, helemaal mijn ding dus, NOT

3 thoughts on “4 jaar

  1. he As, wat een lieve foto!! Heb je er ook nog een paar waar we samen opstaan (en niet terwijl we aan het ap-en zijn??)

    gefeliciteerd met je schoonneefje (hahahaha)

Geef een reactie

