skiën met irene!!

Bedankt voor de reacties, echt lief!!

Ik heb vanaf zondag gewerkt maar het is nog superrustig. 15 hele lieve kindjes, 1 nederlands meisje. JULIE!! En julie gaat in Antwerpen wonen bij mij om de hoek, toevallig!!

Nu lekker vrij. Gisteravond is Irene aangekomen en we hebben vandaag heerlijk geskied. Jiri kon vanochtend ook mee, helemaal leuk. Hierboven een paar foto’s. Vanaf zondag verwachten we grote drukte bij de skischool, kerstvakantie in zo ongeveer heel europa, vandaar..

Verder gaan irene en ik morgen alle “skipakken-van-de-week” vastleggen, we hebben vandaag al flink wat genomineerden gezien. Te erg gewoon!!

Liefs AS

4 thoughts on “skiën met irene!!

  1. he As,

    Ziet er erg goed uit op de foto’s. Genoeg sneeuw en een zonnetje! Ideale weersomstandigheden. fijne feestdagen en veel plezier nog in Valtho. PS R kent Rogier niet…

  2. hoi As,
    Ik dacht zal eens even een bezoekje brengen aan je site. Handig om op deze manier te laten weten wat je allemaal doet!
    Zo te zien ligt er genoeg sneeuw en hebben jullie ook lekker weer!! Hier ligt helaas nog geen sneeuw maar volgens piet paulusma gaat jet hier tweede kerstadg sneeuwen, nou we zullen zien.
    Jullie moeten zeker werken met kerst? Wij gaan eerste kerstdag naar mijn ouders en tweede kerstdag gaan we naar een voorstelling in de Vest en ’s avonds lekker met zijn tweeen gourmetten.
    Nou bij deze wens ik jullie fijne feestdagen!!! (ik ga jullie kerstkaart vandaag versturen…………)
    liefs Susanne

  3. Wat een vrolijk zonnetje bij jullie!
    Ik zie dat je het gezellig gehad hebt met Irene.Julie gaat er voor zorgen dat je Nederland niet vergeet! Leuk zo´n hollands vriendinnetje.Liefs pap en mam.

Geef een reactie

