YETI

Irene is weer weg en het harde werken is begonnen. 40 kinderen deze week…
Het wordt steeds kouder en de zon is niet meer te zien. Hier nog een paar foto’s van toen hij er nog was. Met jiri in de lift en 2 schattige franse kindjes uit mijn groep.
En die andere foto.. tsja… dat ben ik met mijn grote vriend de YETI. Dit is een UNIEKE foto want de YETI laat zich normaal niet zomaar zien. Gelukkig wilde hij voor mij een uitzondering maken!

Verder baalnieuws..ik ben niet uitgekozen voor een gesprek voor de baan bij kind&gezin. Maar wel gebeld door een interimkantoor dat ze iets voor me hebben, ik weet alleen nog niet wat. Moet straks terugbellen want ze stonden op mijn voicemail.

Dus later meer! X de skijuf

One thought on “YETI

  1. JAMMER,het zal niet door de brief komen.Misschien te veel reacties?Misschien het interimkantoor,al weet ik niet wat dat precies inhoud.
    We hebben een fijne kerst gehad.Nu is het heel koud en er ligt een centimenter sneeuw!!!niet genoeg voor 40 kinderen(wat druk)
    Leuke foto’s
    heeeeel veel liefs mam.

Geef een reactie

