RADIO

Ik spring…

Het is hier -25 graden, jawel MIN 25 graden dus mijn neus vriest van mijn hoofd af op het moment. Ik moet de recente foto’s nog van mijn camera halen, daarom een van vorige week. Ik doe hier de tuinboon na van Boonanza. Een kaartspel, ik zal het echte plaatje ook eens opzoeken..


deze dus…

En ander nieuws… jiri en ik zijn sterren van de lokale radio hier.. we zijn gevraagd om boodschappen in te spreken in het nederlands. Echt lachen. Gisteren een nieuwjaarsboodschap ingesproken en komende week reclame voor een winkel hier. JAJA, we zijn lokale beroemdheden, haha

Geniet van de sneeuw in Nederland en België, ik hoop dat ik snel foto’s kan plaatsen van een dikke laag sneeuw hier!!

XAS

One thought on “RADIO

  1. stemmen op de franse radio…
    hahaha
    jullie hoeven je dus geen zorgen te maken, want erger dan de franse radio klinkt er geen één.

    dikke nieuwjaarszoenen van Iumi, Ziou en Tinka

Geef een reactie

