lekkage

Vrijdag was een gekke dag.. Jiri vertrok naar Val Thorens en doordat ik nu een baan heb kon ik niet mee. Een baan hier is supergaaf maar ik vond het toch wel even moeilijk!
En dan zul je altijd zien.. er gaat iets mis. Jiri was nog geen uur weg toen ik ook aan de slag moest voor de Hogeschool. Snel even tanden poetsen.. Juist.. dat kon ik wel vergeten. Toen ik de badkamer instapte leek het al aardig op “slide and splash”
http://www.slidesplash.com

En slide and splash is oppergeweldig, maar niet in mijn eigen badkamer!!!

Inmiddels is de loodgieter vrijdagmiddag en de hele maandag bezig geweest en ik kan weer gewoon water gebruiken. Hiep Hoi
Bovendien weet ik nu waar onze 3!! hoofdkranen zitten, waar alle aansluitingen zitten, hoe onze leidingen lopen en hoe je kunt afwassen en douchen tegelijk bij gedeeltelijke afsluiting van het water.

De kamikaze dus niet hier vanaf de trap, maar voor de liefhebbers hier een foto van de favo glijbaan van As, El en An…

X AS

2 thoughts on “lekkage

  1. Is dit Toeval….??
    Hallo Astrid,
    Ik wil je allereerst nog ff feliciteren met je nieuwe job !!
    Donderdag vond ik dus een briefje op mijn deur geplakt
    van mijn buurvrouwtje, ze had last van lekkage in de badkamer…. of ik er iets vanaf wist !! nee dus..!!
    Probleem is inmiddels ook opgelost door de loodgieter.
    Misschien is die slidesplash wel iets voor haar…..

    Succes !!
    Tom.

  2. ik kom per ongeluk op je site terecht en dan zie ik daar slide en splash 😀 , wat was dat leuk zeg , mooi park.

    zonde van de zooi in je badkamer , maar ik heb weer een oude herrinnering terug , bedankt

Geef een reactie

