pre-valentijn

SUPERBLOEMEN VANUIT VALTHO!!

Het gaf even stress… Jiri wilde me verrassen op Valentijnsdag maar omdat ik morgen de hele dag aan het werk ben moest ik vandaag vanaf 15thuis zijn. dus ik racen en rennen. Om 14u was ik thuis. En ik dacht………ik kan nog wel even naar de supermarkt. 14.25u was ik terug, en toen vond ik dus een kaartje in de bus dat ze al langs geweest waren.
En dat ze dus BLOEMEN kwamen bezorgen. Ze waren net 1 minuut weg, ongelooflijk toch. Ze waren gewoon veel te vroeg, ZUCHT
Heeft ie gewoon bloemen voor mij besteld vanuit Frankrijk en ik heb ze gewoon gemist omdat ze er te vroeg waren.

Maar… gelukkig is het allemaal goedgekomen. Ze zijn alsnog bezorgd, HIEP HOI.
Een geweldige bos. Van mijn geweldige vriendje!!!

liefs AS

3 thoughts on “pre-valentijn

  1. He as, nog een leuke V-day gehad zonder jiri?? Wat lief dat hij bloemen heeft bezorgd!! En nog mooie ook zo te zien. Hoe bevalt het werk? Waar zit de zwevende rib:-)??? (hint: denk aan dokter Bibber…..)

  2. Astrid ik heb je mooie bloemen gezien, en je lekkage jammer en ik hoop maar dat slles het weer goed bij je doet, want dat vindt ij niet zo leuk voor je.

    Hierbij een berichtje nog van ome Henk, hij ligt voor onderzoek weer in het ziekenhuis dus maar weer afwachten ik ben er niet blij mee maar het is afwachten.

    verder wens ik jouw veel succes met je nieuwe baan en de hartelijke groeten van oma Daora en van Lida.

Geef een reactie

