CAMIEL, de fietskampioen


Na mijn vorige berichtje nu ook een foto van een vedette op de mountainbike, Camiel van den berg! Vanaf November weer in actie op vele wedstrijden!! RAHC dames2 blijft je volgen Camieltje!

Net terug uit Ronse van een projectweek met 2e jaars studenten kleuteronderwijs. Mijn eerste projectweek als lector, dus best spannend maar het is allemaal goed gegaan en ik heb me goed vermaakt! En… als bonus een paar brute schoenen gevonden in de solden daar!!

Nu aan het uitpakken en weer inpakken, straks lekker naar Val Thorens, eindelijk!!
Ik heb de bergen al veel te lang moeten missen en jiri dus ook!

Oma, wat stoer dat u gewoon een berichtje hebt geschreven. Niet veel 80 jarigen doen u dat na denk ik! Heel veel sterkte voor ome Henk, ik denk heel veel aan jullie!

Volgende berichtje vanuit mijn 2e huisje in Val Thorens!!

KUS ASTRID

2 thoughts on “CAMIEL, de fietskampioen

  1. he As, leuk om weer wat te lezen. Je bent al aardig geintegreerd in het Belgische werkende leven zo te lezen. Leuk hoor!! Veel plezier in Valtho! Maar mag niet klagen, volgende week naar SINT MAARTEN!!!!! tot snel erna (dan heb ik een vaste lijn dus gaan we lekker lang ff bellen) xx

  2. Knappe gast he!
    Maar het is wel veldrijden in de winter!! Het is wel heel duidelijk dat je het niet kent DUS dan zit er niks anders op om in het najaar mee te gaan!!!! 😉
    Zie er al naar uit! wordt dolle pret!
    gr, Sophie

Geef een reactie

