SKIËN

FEEST… Jiri en ik zijn 3 jaar samen.

Ik heb VAKANTIE!! Zaterdag vroeg aangekomen in Val Tho en meteen geskied met de VSSF.

Gisteren heerlijk geboard en geskied, tot de ESF belde.. Het is zoooo druk kun je alsjeblieft werken?
Maar.. niet met de ieniemienies, de flocons. Tsja…
Ik ben dus aan het werk.

Het is superzonnig en ondanks factor 60 begin ik al een beetje bruin te worden.
Vanmiddag heb ik hopelijk tijd om een paar foto’s te maken.

Groetjes aan iedereen,

KUS ASTRID

2 thoughts on “SKIËN

  1. Wat ben je snel met het bijwerken van je weblog.Ik kijk al weer uit naar de foto’s.Ik hoop dat er leuke kindertjes waren in je groep.Je hebt toch echt wel vakantie verdiend!

    liefs mam.

  2. Hee As, Je blijft toch een juf, hè! Let goed op, want er lopen een aantal Smolders-mannen in Val THorens rond. Die zouden volgens mij ook lessen kunnen gebruiken. Daar denken ze zelf overigens anders over. Niet te hard werken, ook genieten hoor! 8)

Geef een reactie

