nog meer solliciteren

2006 is hard op weg een goed jaar te worden: werk gevonden en gevraagd om te trouwen. hoi hoi

Nu heb ik wel maar een baan van 40% bij de Hogeschool Antwerpen, maar als je eenmaal “in de wereld der pedagogen zit” gaat het viavia circuit werken.
Met als gevolg dat ik aanstaande maandag een gesprek heb bij

Wie weet kan ik ook daar gaan werken, voornamelijk in de stagebegeleiding.
Wat wel minder is.. het is dus in Brussel. En daar kan ik theoretisch gezien op de fiets heen.. maar dan ben ik wel een paar uur onderweg. Misschien scheelt het als ik wat training volg bij Camiel, haha.

liefs Astrid

4 thoughts on “nog meer solliciteren

  1. straks wordt je ipv minister van Onderwijs in NL, minister in Belgie!!!! die carriere van jou zit in zeer stijgende lijn joh! Succes maandag. heb vanaf zaterdag een vaste lijn (heb hem nu al, maar nog geen telefoon) en bel je dan ff. XX 😀 8)

  2. als je training neemt bij Camiel, ben je in een half uurtje op je werk EN het grote voordeel is dat je geen file hebt!! IDEAAL! een andere grote voordeel is dat niemand je nog zal kunnen bijhouden op het hockeyveld met zo een conditie!! 😛
    gr, Sophie

Geef een reactie

