lekker zonnetje

ZON!!! Het is heerlijk zonnig hier en zelfs met factor 60 word ik bruin..
Jiri skiet elke ochtend met 4 fantastische Vlaamse kinderen, Ik heb ze vanochtend op de foto gezet bij de “aanzoekberg”. Zo hebben Yoni, Yentl, Evert en Manon de berg genoemd nu ze weten dat jiri me daar gevraagd heeft, haha. En overal in de sneeuw verschijnen hartjes met J en A erbij!

Dan een foro van Jiri zich eventjes uitleeft met een jumpje. De kinderen proberen deze sprong na te doen maar dat lukt nog niet helemaal. Foto’s hiervan zal ik later op de site zetten.

Vervolgens een foto van Estelle, Sandra en mij. Sandra was gisteravond jarig en we hebben het gevierd in de Chantago, met van de gevaarlijke glaasjes wodka-caramel. Lekker hoor maar ik ben toch minder fris wakker geworden dan normaal…

Au revoir, bisous Astrid

2 thoughts on “lekker zonnetje

  1. Hallo skibeesten
    … ik weet dat het weer bij jullie veel beter is dan bij ons: ik raadpleeg af en toe de météo en de livecam Val Thorens: ’t is bijna alsof ik er ook ben, op de piste (haha).
    Geniet ervan!) 😉 😉 en zorg ervoor dat de Aanzoekberg niet beschadigd wordt.

  2. Jullie zijn onze zon want het is hier maar een frisse boel. Ons huis is een grote bloemenzee! Het was gisteren heel gezellig.
    Bij ons geen wodka-caramel maar een heelijk frans wijntje!
    Ik word helemaal vrolijk van dat huppeltje van Jiri.

    Liefs mam

Geef een reactie

