update

Een lange update met veel foto’s!! Na 4 dagen zon is het vandaag weer gaan sneeuwen.
Ik heb veel geskied met Sandra (links) en Estelle (midden).

Maar sinds gisteren geef ik toch een beetje les. Florence is hier voor een lang weekend, zij is de 3jarige dochter van kennissen uit België en ze vindt het tot nu toe helemaal fantastisch…

Alleen zijn de glazen limonade wel een beetje “hoog”, haha..

Verder zijn mijn haren geknipt door Sandra. Werd hoog tijd, en er is flink wat af..

Met Sandra genoten van de prachtige sneeuw bovenaan de grand fond…

En Joni, Yentl, Evert en Manon hebben met Jiri getraind voor de reuzenslalom. Vrijdag was de grote dag.. nummertjes om en racen maar. En wat doen die schatjes… Die halen gewoon alle 4 de limiet voor de ETOILE D’OR.
Joeeeeeehoeeeeeeeeeeee… 4 kampioenen!!

Overigens ben ik zelf tijdens het “trainen” supersonisch over de kop gegaan in diezelfde reuzenslalom. Maarja.. de camera zat in mijn zak dus daar zijn geen foto’s van.. Wat jammer nou…

Au revoir, bisous Astrid

3 thoughts on “update

  1. kicken, boarden in die sneeuw!!! Kriebels in mijn buik, of is dat nou iets anders?! Geniet er maar lekker van!!

  2. he as, ziet er lekker uit hoor…. de sneeuw is echt nog goed!! hé trouwens ik kan je niet vinden op de Skype??? waar moet ik op zoeken? tot maandag iid! 😀 PS ik kan ’s avonds wel eten denk ik, ga wrs met R’s auto…

Geef een reactie

