mei 2006

ALLEREERST DE DATUM… 30 SEPTEMBER 2006 GAAN WE TROUWEN.

Meer info volgt nog, we hebben het nu allebei te druk om echt iets te regelen maar dat gaat goedkomen.

En waar ik het nu zo druk mee heb…

Kijk maar naar mijn werkplek…eens was dit onze eettafel… Al dagen probeer ik deze stapels mappen/stage-evaluaties/examens/herbariums/enz. van zowel de EHB als de HA weg te werken… Begin er eindelijk door te komen.
Morgen beginnen de examens in Antwerpen en ik moet veel mondelingen afnemen. Ook die ben ik aan het voorbereiden. ZUCHT. Nog een paar weekjes doorwerken!!

Goede afleiding waren de baby-merels. Zo schattig!! Na lang broeden waren daar drie kleine bolletjes, die zich al snel ontwikkelden tot piepende hongerige kleine merels. Al na 1 week kwamen ze uit het nest om ons terras vol te poepen, dit tot grote vreugde van Jiri. NOT. haha En ik vond ze alleen maar schattig. Na 2 weken vliegoefeningen zijn ze nu alledrie vertrokken..

De roos staat volop in bloei, ZO MOOI!! Ik word een echte tuinmiep, dat is wel duidelijk!!

HOCKEYNIEUWS… Met RAHC2 zijn we gedeeld 2e geworden! Niet slecht toch!
En met damesster speel ik 9-10-11 juni op het BNN toernooi in Amersfoort.

Liefs AS

2 thoughts on “mei 2006

  1. Fantastisch: 2 kleine merels op jullie terras: dat is nooit eerder gebeurd op dat terras.
    Pas op met al die mooie rozen: wordt maar niet Doornroosje: je moet dan veel te lang slapen, nu het allemaal zo spannend is voor jullie!

  2. Hallo Astrid en Jiri,

    Wat leuk die merels op jullie terras, ze komen als ze het naar hun zin gehad hebben wel elk jaar terug maar dat is natuurlijk hartstikke leuk. 30 September wordt dus jullie grote dag fijn hoor, en nu maar veel foto’s nemen zodat wij wel kunnen zien hoe mooi jullie eruit zien op die dag. Astrid succes dinsdag hè. Ik zou wel om een hoekje willen kijken in die winkel, als je nu iemand naar binnen ziet gluren dan ben ik het, há há há.

    Liefs en groetjes en sterkte met alle voorbereidingen.

    Paula

Geef een reactie

