zomer in Antwerpen

Het is ZOMER!! En die is goed begonnen! Na een maand vol stress en vergaderingen is mijn vakantie begonnen met het halen van mijn rijbewijs. HOERA!!

Verder ben ik bij Merel langs geweest. Jip wordt echt al groot!Jip_1 

STOERE MAN!

Verder zijn we naar het concert van Robbie Williams geweest in Brussel. Was fantastisch om eens bij te zijn.

Vorige week was ik jarig en heb van iedereen samen een TomTom gekregen. Voortaan hoef ik dus geen hopeloze zoektochten meer te doen naar stagescholen die op de meest onmogelijke plekken van België liggen.

Om hem uit te testen zijn Jiri en ik vrijdag naar Tongeren gereden. Dagjeweg Dagjeweg2 

Dit is de oudste stad van België. Ambiorix heeft daar Ceasar ooit een van zn grootste nederlagen bezorgd. Veel Romeinse historie dus. En…niet onbelangrijk… ook heerlijke terrasjes…

TomTom had overigens de weg goed uitgelegd, erg relaí! Gisteren ben ik daarom op mn dooie gemakkie naar Voorburg gereden om bij Babette langs te gaan. Pas de problem, ik reed er met mn GPSje zo naartoe!
Met Babette lekker geshopt in Den Haag en heel lang gelunched bij Dudok.

Telegram_olifant Vandaag naar een voorstelling van de Zomer van Antwerpen geweest. Royal De Luxe heeft al in een paar franse steden opgetreden met "olifant en de reuzin". En het is echt SPECTACULAIR!!

Zeker even op een van deze foto’s klikken om hem op ware grootte te zien!

Reuzenkind2

Reuzenkind

Olifant2_1

Olifant_2   

LIEFS ASTRID

One thought on “zomer in Antwerpen

  1. Hoi Astrid

    De stress is van je gezicht gewassen! Wat een heerlijke berichten allemaal.

    Dat 2tommen je zoveel gemak bezorgen!
    Die olifantis ook niet mis en Jip heeft mijn hart gestolen.

    liefs mam

Geef een reactie

