nog 2 nachtjes…

Septkus

Nog 2 nachtjes slapen en dan gaan we trouwen…….

En tussen alle drukte door (werk, lekkage, kortsluiting, studiedag, eerste hulp, enz…) hebben we ook nog leuke dingen kunnen doen!
Monumentendag in Antwerpen, de oude handelsbeurs was indrukwekkend… en in Antwerpen de Hollandsche Club gevonden… hihi

En we zijn naar de Efteling geweest! Zalig! Op de foto met neefje Ziou in de bootjes!

Verder verrast met een supergroot boeket bloemen door mijn ouders en broer!

Septmonu

SepthollclubSepteftelingSeptbloemenSeptbloemen2_1

En om het geluk compleet te maken… mijn artikel is geplaats in de Vlaamse WINTERSPORTGIDS! Leuk leuk leuk!

X

5 thoughts on “nog 2 nachtjes…

  1. Hoi As,

    Oh ik vind het zo spijtig dat ik er niet kan bij zijn zaterdag maar ik zal heel hard aan jullie denken!! doe het goed maar vooral geniet ervan!!!
    Groetjes, Sophie

  2. Lieve astrid en Jiri,

    Wij wensen jullie een onvergetelijke dag toe
    met heel veel geluk en gezondheid toe voor de komende jaaaaren.

    (van de vlaamse Reus ouders van jimmi)

    Michel en Nicolette Groenendijk

Geef een reactie

