ROME

We zijn in Rome geweest! 24 graden… veel ijsjes… nog meer ijsjes… en nog meer ijsjes… Bij Giolitti hebben ze maarliefst 60 soorten chocoladeijs, maak me gek. En natuurlijk veel mooie dingen gezien! Pantheon, Colloseum, trevi-fontein, spaanse trappen, de suikertaart aka typemachine, park borghese en nog veel meer. ROME daar moet je gewoon naartoe gaan, ik vond het in ieder geval geweldig!
Verder heerlijk gegeten bij Gusto onder andere, yummie!

En afgelopen week was ik in Kaprun.. geen foto’s van.. het sneeuwde te hard en ik was druk aan ’t trainen! Gewoon geen tijd gehad om foto’s te maken. Maar het was supergezellig, superkoud soms, vette sneeuw en een schitterende val gemaakt aan het eind van mijn vrije afdaling.. kledengggggggggg… Ik ben gelukkig geslaagd voor het eerste deel van mijn BLOSO-cursus, de Vlaamse cursus voor skileraren. Hoort ook bij mijn integratie hier hรƒยจ! Maar ik zat dan ook in de les met Marlies, Lieven en Matthias en dat was ERG leuk! Enneh…Matthias woont voor een jaar in… Rome! De cirkel is weer rond!

Hier een impressie van ROMA… Huidige woonplaats van Matthias mijn skimaatje! XAS

Romeijs2 Romeijsje Romepantheon Romeboeken_3 Romecolloseum_1

3 thoughts on “ROME

  1. Leuk die trouwring om je vinger, ben je er al aan gewend?Wie heeft die mooie foto gemaakt van jullie samen?

    liefs mam

Geef een reactie

