geselecteerd als gefixeerd bericht

Ik ben Astrid en in december 2004 ben ik met mijn lief in Val Thorens (in de franse alpen) gaan wonen. Inmiddels wonen wij in Antwerpen, zijn we getrouwd (whoeaaa) en zitten we in de winter nog elke vrije week/dag/… nog in Val Thorens. Ik werk als pedagoog bij twee lerarenopleidingen in België en sinds kort ook als coördinator in een project rond ADHD en Autisme. Verder speel ik hockey bij RAHC, momenteel de grootste club van België maar vergeleken met Nederlandse clubs een dwerg. Maar dwergen zijn erg leuk, en ik zit in een erg stoer team! XAS

Geef een reactie

