de winning goal

Dames3 Ik heb gewoon vorige week de winning goal gemaakt. Het winnende doelpunt. Wouw, ik liep even op wolkjes! En daarna weer gewoon op waterkunstgras want de wedstrijd was nog niet zo lang bezig.

Maar het bleef die wedstrijd bij dat ene doelpunt van mij. Hilarisch! Ik ben namelijk niet zo van het scoren, en als ik het al doe vallen er in de wedstrijd meer doelpunten. Maar nu dus niet. En dan heb je dus de winning goal gemaakt.

Zaterdag speelt het belgische nationale team vlak voor ons een wedstrijd tegen australië.. humor vind ik dat wij dan daarna over het veld gaan hobbelen… hoop dat alle toeschouwers snel aan de drank gaan zodat ze een beetje aangeschoten zijn als ze per ongeluk een blik op ons spel werpen… Wat een grap, wij na zo’n topwedstrijd.

En nu moet ik echt weer verder werken, want dit is weer een zwaar geval van werk-ontwijkend-internet-gedrag. Maar het was natuurlijk ook weer hoog tijd voor een berichtje! X

3 thoughts on “de winning goal

  1. Ja voelt zo goed, haha, eigenlijk ben ik altijd blijven hangen in de egocentrische fase waar kleuters inzitten (“heeft iedereen wel gezien hoe knap dit is… hahahahaha)
    Morgenavond weer trainen, kijken of ik er dan nog een paar in krijg (zou wel moeten, we trainen zonder keeper…)

Geef een reactie

