zomaar

Mammagedicht mijn mamma heeft meegedaan aan een gedichtenwedstrijd!! En ze won zomaar de 4e prijs! HOERA voor mijn mamma!!! Ik maakte een doelpunt hier in Antwerpen, zij won een prijs in Alkmaar!

Op de foto links mamma, rechts? geen idee eigenlijk..

En natuurlijk haar gedicht op mijn site!

Zomaar

Verveloos vervallen bankje
gedecoreerd met
gedroogde vogelpoep
luisteren naar…
stilte

Zomaar

Ogen half gesloten
zachte flame op
mijn gezicht
gefilterd
licht

Zomaar

ogen voorzichtig open
oogcontact
bonjour madame
c’est pour vous
madelief
klein zacht
lacht

Zomaar

mijn hart maakt
een sierlijke
reverance
en ik
dans

     zomaar…..

Marga Koelman

2 thoughts on “zomaar

  1. !
    Ik heb een fout gemaakt.Reverence had ik zo moeten schrijven.

    Leuk dat je vermeldt dat ik links sta…
    Enneh mooi kleurtje dat geel

    Grappig dat ik ook meedoe op je weblog!

    liefs mamma

Geef een reactie

