sneeuw in antwerpen en skiën in Ã¤re

SNEEUW in Antwerpen.. heel eventjes mooi! Alleen irritant dat ik nu niet naar mijn werk kan, allemaal files en ongelukken op de weg naar Brussel… En gladheid voorspeld… dus ik waag me er maar niet aan.

Tuinsneeuw Handsneeuw Onze tuin wordt steeds witter… en ik maak de eerste afdruk.. Dat is dan wel weer heel leuk aan sneeuw hier natuurlijk.

En mooi de gelegenheid om Adriën weer te volgen in de gecombineerde afdaling ook wel supercombi genoemd. 1 korte afdaling en vanmiddag nog 1 slalom. Heb foto’s van de tv gemaakt, haha.. Dus bij deze de afdaling van Adriën in äre…

Th7_4

Th6_2

Th5

Th4 Th3

Th2 Th1

4 thoughts on “sneeuw in antwerpen en skiën in Ã¤re

  1. Hoi Astrid, hier in Rhoon (NL) ligt er een heel pak. Ontzettend mooi om te zien! Kom je ook eens op mijn site kijken? Deze gaat over musicals, weer iets heel anders! Groetjes, Thomas
    (www.musical-info.nl)

  2. Heb net alles weer even gelezen. Ik vind het nog steeds leuk om jullie leventje te volgen. We zitten alweer in februari. Wat gaat de tijd toch snel. Het ziet er allemaal goed uit in de sneeuw en als je maar lol hebt. Nog even en de merels zitten weer met een nest op je plaats. Groetjes Paula en Jan

Geef een reactie

