zon en sneeuw

Zon en sneeuw en 2 weken in Val Thorens… ik kan geen betere combinatie bedenken… Alleen jammer dat ik binnen zit te werken. Inhaalslag voor mijn project in Brussel. SAAI.. Niet de hele dag gelukkig, en ik vertoon al een paar dagen zwaar werkontwijkend gedrag. Want ik MOET natuurlijk even in de uitverkoop kijken voor nieuwe ski’s, of een andere jas, of een brute sneeuwbril… Erg belangrijk allemaal.

Voor we vertrokken hadden we overigens nog een feestje. De bruiloft van Els en David. Goeie shit, lekker gegeten en veel te laat thuis..

Taart Had bovendien ineens erg veel creatieve inspiratie.. whoehoeeeee.. zie foto… jaja, deze taart heb ik in elkaar geklust.

En hier in ValTho spotten we natuurlijk weer fraaie exemplaren… mensen die zo uit de teletijdmachine zijn gestapt zeg maar… En die verdienen uiteraard een plekje op mijn site.

Skipak_april Skipak_april_2ZALIG, je denkt dat het niet erger kan en elke keer weer verbaas ik mezelf over de overtreffende trap van lelijkheid. Maar dat ik de tokkies op ski’s tegen zou komen… not in my wildest dreams…

XAS

One thought on “zon en sneeuw

Geef een reactie

