moederdag

Afgelopen zondag werd oma 82. HOERA! Ook hadden we een geboortefeestje bij Merel ter ere van de geboort van Phine. Foto’s hiervan volgen nog.
En bovendien was het moederdag.. en moederdag dat vond ik als kind altijd ZO STOM… er was toch ook geen kinderdag! Waarop standaard de reactie volgde "elke dag is het toch kinderdag"

Maar, nu ben ik zelf moeder-in-wording. En ineens hoor ik erbij. Jaja; ik ben ook verwend op moederdag.
Dus ja, mijn mening is gewijzigd, MOEDERDAG is een geweldige en nuttige en terechte feestdag! hihi
Maar ik denk dat ik voor onze kleine straks ook een kinderdag inricht, lijkt me wel fair!

En wat kreeg ik dan.. Van Jiri een enorme bos wit-groene rozen. Van mijn eigen moeder een schattig overslagtruitje maat 50 en van vriendin Marjolijn het eerste potje zwitsal-baby-massage-olie. Kan ik alvast af en toe die heerlijke zwitsal-geur ruiken!

Tsja en dan onze kleine. Zij of hij doet het nu gelukkig goed! Gisteren een controle gehad. Het hartje klopt prima (hartslag 120, dat is dus goed bij baby’s), het ligt goed en het groeit goed. Ook met mij is alles in orde. Goede hartslag en een goed eiwitgehalte. En netjes aangekomen. Precies de voorgeschreven 2 kilo per maand. Dus geen olifantje nog…

Tot zover deze udate, ik ga genieten van mijn vrije dag!

One thought on “moederdag

  1. Leuke dingen voor moeders- en vaders-in-wording.
    Geniet nog maar eventjes van de kinderloze status: nog even …. en die ben je voor altijd kwijt!!
    Dikke zoenen.

Geef een reactie

