op controle

Tussen alle examens van mijn studenten door was het tijd voor een controle van kleintje. Met echo, hoi!
We hebben het deze keer op video, dus geen afdrukje om hier te laten zien. Probeer het snel om te laten zetten naar een dvd, en dan kan ik hopelijk een screenshot plaatsen.

Maar alles zag er heel goed uit en in tegenstelling tot vorige keer lag de kleine nu volop te bewegen. Armpjes en handjes "vlogen" door het beeld en het draaide zich ook een paar keer om… Niet gemakkelijk voor de gynea om dan het hartje enzo na te kijken… alles net goed in beeld en floeps.. de kleine draaide zich weer om, haha. Nu al overduidelijk een kind van mij. "wat, zomaar filmen, ha, dan draai ik me ff lekker om…"

Maar ook geweldige beelden, zo bijzonder. 4 hartkamertjes, een happend mondje, een voetje vol in beeld. Echt heel bizar dat dit zich allemaal in mijn buik afspeelt!

Alles is goed, de kleine weegt inmiddels 500 gram. (mijn eerste associatie… "ah, net als een bakje aardbeien") SORRY KLEINE.. hihi..

X

2 thoughts on “op controle

  1. Hallo Astrid en Jiri,
    Wat een mooie en praktische kinderwagen. Wel leuk om al die dingen te kunnen kopen. Fijn dat alles zo goed gaat met jullie drieën. Je ziet er goed uit. Leuk je verhaal op je weblog. We blijven jullie volgen.
    Liefs en groetjes Paula

Geef een reactie

