subtropisch zwemparadijs…

De kleine is de laatste weken erg actief… volgens mij geniet het wel in het subtropische zwemparadijs genaamd mijn buik. Ik voel het dan ook al een paar weken voorbij zwemmen en vooral de salto van de duikplank was een groot succes, om nog maar te zwijgen van de wildwaterbaan. Vooral als ik mondelinge examens afnam en me dus goed moest concentreren kwam hij/zij ineens vrolijk voorbij gebubbeld. haha..

Maar gisteravond was extra leuk, want nu kon Jiri het ook voelen. En dat is natuurlijk wel heel speciaal!

4 thoughts on “subtropisch zwemparadijs…

  1. Ja de ‘as. papa’ is heel trots dat hij ons kleintje heel duidelijk heeft kunnen voelen bewegen.
    Voorheen voelde ik vaak wel waar het ergens zat in de buik, maar nu waren de tuimelingen erg gemakkelijk langs buiten te voelen. In één woord: SCHITTEREND!

    papa Jiri

  2. De as. opa en oma uit het verre Nederland
    voelen met jullie mee.
    Wat een wonder is het toch nog steeds!
    In één woord PRACHTIG!

    oma en opa in de dop.

  3. he as,

    Bijzonder he allemaal! Geniet er maar samen van, wordt alleen maar leuker en nog meer voelbaar! Kun je niet een foto met buik op je site zetten. Word wel nieuwsgierig naar die uitpuilende navel, die tijdelijk uitstekende bobbel uit je buik, en je buik zelf natuurlijk!

    x B

Geef een reactie

