4

Klavertje4_1

VIERRRRRRRR

Vandaag zijn jiri en ik 4 jaar en 4 maanden samen, en over 4 maanden ben ik uitgerekend. Hoe gek is dat?? haha

Het is gekkenwerk op mijn werk. Ze zijn aan het goochelen met aanstellingen en ik ben het prullenbakje. Oftewel, alle zooi in mijn aanstelling gezet en vooral lekker veel pas als ik terug ben, waardoor ik dan veel te zwaar belast ben. HELP. Dus is het momenteel de "grote ruilshow" waarbij we met allerlei collega’s proberen vakken te ruilen. Wat een gedoe. Wordt vervolgd op vrijdag.

Vandaag open deur dag, een laatste poging om nog nieuwe studenten binnen te halen.
En ook weer werven, ik heb 2 afstudeerprojecten die ik kan begeleiden maar ook daarvoor moet ik studenten zien te vinden. Dus verander ik van AS in promotieteam straks. haha

En ik mag weer contributie gaan betalen voor een nieuw hockeyseizoen waarvan ik de helft ga missen. En dan besluit de club dat het tijd is voor een nieuw tenue… THANK GOD heb ik me afgelopen seizoen niet laten overhalen om nog een stupide SCPAPA-rokje te gaan kopen wat eigenlijk verplicht was. Want vanaf komend seizoen spelen we niet meer in SCAPA maar in River Woods.
Helaas is er nog geen plaatje van beschikbaar en moeten we het doen met de omschrijving:

"wit shirt met rode bies, rode broekrok (DAT KLINKT PAS SUF, maar neem maar aan dat dat een standaardrokje met ingebouwd broekje is en niet een ECHTE broekrok want dat doe ik dus niet aan…) en witte kousen met RAHC-logo"

En om het feest compleet te maken "het nieuwe tenue voldoet aan de hedendaagse technische eisen van de hockeysport". Ik vraag me af of er soms een hockeystick ingebouwd is??

Ben ook wel benieuwd hoe ik dat ga moeten passen aangezien ik de vormen van de papier-hier-mannetjes van de efteling begin aan te nemen..

Ik ga door, het Hogeschool-A-promotieteam komt naar je toe deze zomer. En het voldoet en passent ook nog aan de hedendaagse technische eisen van de hockeysport. DUS!

3 thoughts on “4

  1. Proficiat met al die vieren.
    Dat is echt om te vieren…..
    en mocht het een tweeling zijn: dan zijn jullie met vier!!

  2. he As,

    die rokjes zijn toch van stretch stof???? Rekken volgens mij mee met elke zwangerschap. Leuke zwangerschapsmode misschien voor als (eindelijk) eens de zomer eraan komt…

    PS nog 4 nachtjes slapen…. SPANNEND!!!

    liefs Babette

  3. Grappig,

    Ik heb 2 kaarten gekocht vandaag om te versturen.

    De afbeelding van beide kaarten is heel toevallig een klavertje 4!!

    Ehhhhunn, mijn expositie is nu openbaar! Wel 2maanden! Spannend…

    mama.

Geef een reactie

