bijna verlof

Het gaat snel nu, want ik ben over 2,5 week uitgerekend. En dit is mijn laatste werkweek, joehoe! Vanaf maandag ga ik genieten van 15 weken verlof. En ik denk dat ik maandag gewoon de hele dag niks ga doen. Wat een vooruitzicht!!!

Afgelopen zaterdag hadden we trouwnes een bbq met mijn hockeyteam.001 Goed getimed want het was ineens heel mooi weer!

En het was weer iel goe, zoals we hier in Antwerpen zeggen. Dankzij Christines zelfgebakken kletskoppen, de voorraad chips en nootjes van Ann (altijd handig, iemand die bij Lays werkt) en natuurlijk al het eten en de drankjes geregeld door Catherine.

En dan de omgeving, het buitenhuis van Cath, in een woord geweldig. Ik plaats maar even een foto van onze nieuwe mascotte… P1010049a

Hij is niet helemaal scherp maar wel duidelijk genoeg denk ik.

Maar na zo’n feestje ben ik dus echt doodmoe, niet normaal gewoon. tsja, dat hoort ook bij heel-erg-zwanger zijn…

Geef een reactie

