HOERA VERLOF

Eindelijk is mijn verlof begonnen! Ik heb in het kader van relaxen en genieten de dvdbox van desperate housewives 1 gekocht. (op aanraden van mijn hockeyteamgenootjes Chiara en Catherine; "Die moet je echt nemen AS, ik kon niet meer stoppen met kijken, zalig")

En om in de housewife-sfeer te blijven vandaag meteen een nieuwe strijkplank gekocht bij de HEMA.. hahaha
Nou, iets suffers kun je denk ik niet kopen, maar het is er een om vrolijk van te worden. Strijkplank

Ik zal meteen maar een foto maken en invoegen. Nou, als strijken nou niet leuk meer is weet ik het niet meer. Bovendien heeft deze strijkplank een prijs gewonnen (jaja, strijkplanken kunnen prijzen winnen….)

"meest stabiele strijkplank uit de test van de consumentengids".

Kortom, goed voor urenlang strijkplezier. 🙂

Maar… er frustreert me iets aan mijn supersonische plank. Er zit namelijk een heel gek onderdeel aan waarvan ik niet weet waar het voor dient… Ook hiervan een foto… Strijkplank_gek_onderdeel

Dat rare lange plasticken stokje met gaatjes??? Ik dacht eerst dat het was om het metalen rekje mee vast te zetten (er zit een soort kledingrekje aan deze geweldige plank) maar dat werkt dus niet. Want dan hangt dat rekje heel maf boven de plank. Nou heb ik al van alles uitgeprobeerd maar ik weet echt niet waar dat stokje voor dient. En dat irriteert me!! Dus als iemand het weet.. ZEG HET!!!

XAS

8 thoughts on “HOERA VERLOF

  1. mail van mijn moeder met waarschijnlijk DE oplossing…
    “je moet dat ijzeren ding omhoog doen en dan kan daar je snoer langs, dan zit dat niet steeds in de weg!
    Ik heb ook zoiets voor mijn grasmaaier”

    thanx mam!!

  2. Hoi As,
    Ik denk dat je moeder gelijk heeft, ik heb ook zoiets op mijn strijkplank zitten, best handig!!
    Maar eh je moeten genieten van je verlof hoor en vooral niet strijken…..
    groetjes Susanne

  3. geniet van je verlof =D en je stabiele strijkplank is heel cool!! maarr idd.. kun je niet wat beters met je tijd doen? *zoals fulltime desperate houswives kijken? ^^*

  4. Ben dus weer te laat om te reageren op je strijkplank. Het is al opgelost zie ik. Geniet maar lekker van je vrije tijd. Liefs en groetjes Paula

  5. Ha die Astrid,

    hmm, ik denk ook dat je moeder (dit keer 😉
    gelijk heeft wat betreft de toepassing, kan er zelf ook niet meer van maken…
    Je hebt wel een topper in huis gehaald !!
    Dit zegt de consumentenbond erover
    (voor als je dit nog niet wist…)

    De Hema-plank strijkt met de hoogste eer. Geen enkele plank staat steviger op z’n uitklappoten dan dit model. Een traploos instelbare, solide plank voor een schappelijke prijs. Opvallend aan dit model is een wasrekje aan de treeft (het metalen strijkijzerplateau). Op zich handig, alleen kan het niet worden vastgezet, waardoor het irritant rammelt bij het in- en uitklappen van de strijkplank. De uitstekende punten ogen enigszins gevaarlijk. Ingeklapt kan de strijkplank niet op de treeftkant tegen de muur worden gezet.

    Groetjes en het ga je goed !!

    Tom.

  6. woehaaaa…oud blogje, maar wel leuk. ZO was ik zo blij toen ik mijn droogmolen kocht. Het leek me zooooo fijn om heerlijk mijn was buiten te drogen te hangen…..nu ben ik al een jaar superblij met mijn droger..wassen…drogen vouwen.KLAAR. niks 100x keer op en neer lopen om te voelen of het al droog is…of vergeten..en dan een regenbui erover….

Geef een reactie

