loodgieter

Plumber_142x200_1  Ja hoor, het mysterieuze lek is weer terug gekeerd. Al voor de 4e keer in 1,5 jaar hebben we lekkage… En niemand snapt waar het vandaan komt.

Om GEK van te worden.

Nu is er een speciaal "lekopsporingsbedrijf" met ingenieuze machines aan het, ja.. opsporen zeg maar. Soort ghostbusters, maar dan voor lekkage. En… ze weten het nog steeds niet.

Ondertussen drupt het al 4 weken, tot in de stroomkast. Die nu volzit met handdoeken om kortsluiting te voorkomen. En zit ik al 3 weken zonder warm water in de keuken (afgesloten). En nu dus met een loodgieter in huis die van alles aan- en afsluit in de hoop toch iets te vinden.
En als er iemand aan het werk is ben je dus gast in je eigen huis… daar ben ik heel slecht in…

KUS Zwanger

van mij

One thought on “loodgieter

  1. Ik zag vorige dinsdag de auto van het lekopsporingsbedrijf voor jullie deur staan.
    Ik dacht eindelijk wordt die lek gevonden…

Geef een reactie

