lekker slapen??

Dinsdagavond, 23.00u… Ik verwacht olijfje rond 23.30 voor een voeding. Dus ga ik niet nu lekker in bed liggen.. want dan zul je net zien dat ze meteen wil eten als ik net indommel. Wakker blijven dus en aangezien er niks op tv is even internetten…

23.30… olijfje en pappa liggen allebei te snurken
24.00… zzzzzzz
00.30… nog altijd niet wakker, dus google ik maar even door, "hé, mooie maxi cosi op ebay"

1u… nu moet ik ECHT niet meer gaan liggen want nu zal ze echt heel snel wakker worden van hele erge honger…
1.30…
2u…
2.30 probeer ik dochterlief te laten ontwaken uit haar hele diepe coma. Wat uiteindelijk om 3u min of meer lukt … Halfslapend drinkt ze wat voor de show om vervolgens weer weg te zakken. En dan kan ik ook EINDELIJK SLAPEN!! hurrayyy
En toen kwam ze gewoon alweer om 7u.. GEEN hurray

Maar ik heb geleerd van deze sessie!

Woensdagavond: 19.30 Olivia een voeding, 23u zelf ook lekker gaan slapen. En jawel, mevrouw werd wakker om 3.30u, wat een luxe. En vanmorgen pas om 9.30, nog grotere luxe.
De looks van pappa… maar net zo’n marmot als mamma!

Vrolijk

One thought on “lekker slapen??

Geef een reactie

