barbie

Bimg_1843

Terugkomend op 1 januari.
Mijn eerste 1 jan als moeder… Olief verraste mij op deze eerste dag van het jaar met poep-tot-in-de-nek. Wat betekent: hip nieuw broekje vol, het leuke shirtje vol, romper vol en om de blijdschap wat te vergroten deze keer ook de slaapzak vol. Om er NA het uitdoen van de pamper nog een plasje bij te doen. Gelukzalig lachend, dat dan weer wel.
Pampers, maak mij (en vast vele moeders) blij in 2008 met pampers met een extra lange rugflap, dat moet toch te designen zijn. Potverdorie 18 euro voor een pak!
Pappa was al aan het werk, die mocht deze ochtend 4 jarigen vermaken in de sneeuwtuin. Na verschonen en het dagelijkse gagaga gesprekje met dochter viel die in diepe coma.
Ha, tijd voor mezelf! Aangezien ik nu alle dvd’s van desperate housewives heb gezien en internet uitviel was ik aangwezen op de franse tv.
En nu komen we dus bij barbie… er was NIKS op tv. NIKS NADA NIENTE RIEN..
Gevolg: ik heb gekeken naar een in het frans gedubte barbietekenfilm. Iets met een prins en zwanen enzo. happy newyear.
Gelukkig werd Olief na 1 uurtje alweer wakker. Het einde van barbie heb ik dus gemist. Ik gok op trouwen met die prins, een dode stiefmoeder en een babyzwaan met roze vleugels. And they lived happily ever after!
4 thoughts on “barbie

  1. Nog efkes wachten tot ze vaste voeding krijgt. Torah is begonnen met fruitpap en ze houdt er enorm van! ’t Is zalig om ze zo te zien eten! De rug blijft proper, maar de geur moet je er wel bijnenen ;)!
    Hoe ervaart Olivia de sneeuw en de bergen?
    groetjes

  2. Hoi As,

    Is mij deze week 5 keer overkomen!! gewoon met kleren en al in bad gezet… Lang leve de platte broeken bij het krijgen van tandjes!!
    As for president voor de lange rugflappen!!
    groetjes,
    Sophie en Manon

  3. Hallo,

    Laat ik mijzelf even voorstellen.
    Mijn naam is Edwin van der Perk en ik ben kunstenaar.
    Onlangs ben ik een project gestart.
    Ik verwerk persoonlijke zaken van een belangrijke gebeurtenis (zoals huwelijk en geboorte) in een schilderij en maak iets moois van uw bezittingen die anders in een stoffig hoekje verdwijnen.

    Het idee breder te gaan werker ontstond na het maken van een schilderij van mijn eigen bruidsboeket en de positieve reacties die ik kreeg uit diverse hoeken.

    Voor een indruk kunt u een kijkje nemen op mijn site: http://www.edwinvdperk.nl subpagina “Artined”.

    In principe zijn alle grondstoffen te verwerken.
    In uw kleuren (vormen) en wensen aangepast.

    Het werk “Bruidsboeket” geeft een goede indruk omtrent het eindresultaat van wat aan de muur kan sieren.

    Wellicht komt u tot de conclusie dat dit ook iets voor u is.

    U kunt dan contact met mij opnemen.

    Mvg,

    Edwin van der Perk.

    Nb: Op mijn site vind u ook overige werken in de prijscategorie van € 250,= tot
    €600,=. Werken in opdracht behoort tot de mogelijkheden.

Geef een reactie

