mamma sport

N613136004_801039_5464_1 Tsja, Olief staat overduidelijk ook op deze foto… Ik ga dus dit jaar de RAHC-boeken in als holle-bolle-gijs.

Gisteren weer begonnen met hockeyen, op het programma 2 zaalhockeywedstrijden. Nadat ik Olief oppas-proof had klaarstaan had ik nog rustig de tijd 1 minuut om mezelf hockey-proof te krijgen. Rokje? check! shirt? check! kousen? check!scheenbeschermers? check! vestje van de sponsor? check! zaalschoenen? zaalschoenen? zaalschoenen? F… die liggen nog inVal Thorens. gympies dan maar… check! Autosleutel, garagesleutel, fles water, douchespullen…

olief werd opgehaald… Ik ook snel in de auto, vertrekken maar..
2e F… Hockeystick vergeten. Weer uit de auto, stick mee… ECHT KLAAR.

Om dan onderweg te bedenken dat ik mijn bitje ook was vergeten.

Als een worstje zat ik in mijn tenue gepropt, ik kon alleen in de spits staan (want geen bitje) en ik heb geen bal fatsoenlijk kunnen raken. Bovendien zag ik al na 5 minuten in t veld zo rood als ons rokje. Maar… mamma sport weer.

2 thoughts on “mamma sport

Geef een reactie

