crea Bea

Al wekenlang lagen ze in een zakje… houten letters voor op Oliefs kamer. Ze lagen te wachten tot ik ze ging verven. Dat zou ik wel even doen in al die weken verlof, zeeën van tijd. Juist… aanstaande maandag ga ik weer werken.

Hoog tijd voor actie en creatieve uitspattingen. Olief in de wagen en in plaats van kledingshoppen of koffie drinken op naar een heuse hobbywinkel. Nadat ik dochter tussen alle modelbouwpakketten voor auto’s en weet ik wat nog meer door had weten te manoevreren kwam ik waar ik moest zijn. Verfjes. Veel verfjes. Heel veel verfjes. En heel weinig plek voor een kinderwagen. Olief geparkeerd ergens bij kraaltjes en lintjes en vouwblaadjes. Wat mij al een minder vriendelijke blik van de eigenaresse opleverde (type: ik-vouw-met-plezier-kunstwerken-van-theezakjes). Zo kon er namelijk niemand door. En er zou zomaar ineens net iemand binnen kunnen komen die op zoek was naar de stempels. En daar kon je nu niet meteen bij. Ik heb maar niet gevraagd of ze anders niet even een brug kon vouwen van die theezakjes…   

Verf dus. My god, wat een keus. Uiteindelijk vond ik paars, maar de verf in het potje was meer van dat mislukte lavendelkleur. "krijgt dat wel de kleur van het etiket?"
De theezakjesmevrouw keek me nu de toko uit. Blijkbaar was dat een hele domme vraag. Want natuurlijk kreeg dat die kleur, je moest het immers nog roeren voor gebruik. Ahja.
Maar nu zijn ze wel klaar. En hebben we ze meteen opgehangen. Bimg_2097_1  Hoezee!

One thought on “crea Bea

Geef een reactie

