koken met martha

We zijn terug, Olief en ik. Terug in Antwerpen.
En jiri aka pappa is nog in ValTho. Nog 4 weken. ZUCHT.

Olief ligt in haar crib, ze "soort van speelt" met haar rammelaar. Tikt ertegen… hey dat rammelt, tikt ertegen, hey dat rammelt, tikt ertegen… Aan mijn studenten leer ik dat dat primaire circulaire relaties zijn trouwens, maar dit geheel terzijde.

Ik kijk naar Martha Stewart op tv, die een fantastisch Valentijnsmenu staat klaar te maken. Iets met vis en groenten en sausjes en hartjes. Geïnspireerd op haar reis door Italië. Octopus, antipasti, ravioli met ricotta.

De oven piept voor mijn, ook op Italië geïnspireerde, menu… Pizza

Pizza vegetale van Oektker.
Tis een stom weekend en een stom menu, zo zonder man/pappa.

Nog 28 nachtjes… dan is ie weer thuis. Kan ik mooi voor hem koken. Met Martha!

One thought on “koken met martha

Geef een reactie

