stiekem

stiekem zitten er veel meer mensen op dit log te lezen dan ik zou denken…
Want veel meer dan 3 mensen hebben de afgelopen dagen "terloops" geïnformeerd wat ik met mn tientje heb gedaan. Jaja.. dat mysterieuze tientje. Ik vroeg me overigens altijd af hoe dat nou kon, dat mensen geld vonden in hun kleren. "want je weet toch wel dat er geld in je zak zit"
En dat vraag ik me nu nog steeds af. Sterker nog, hoe kan het nou dat het in MIJN zak zat. bizar!

Maargoed, om de 3 mensen hieronder en de tig die me mailden of aanspraken tevreden te stellen: ik kocht een nieuwe jas. Met een tientje korting. ~gevoelsmatig dan~
Jaspuma

En ik had helemaal geen jas nodig. Maar hij hing gewoon klaar voor mij. En ja, dat tientje moest toch uitgegeven worden hè.

Nieuwe Jas heeft een bijzonder leuk voeringstofje, daar ben ik erg gevoelig voor. En hij past leuk bij mijn sjaal. WAT??… ja, u hoort het goed, hij past leuk bij mijn rode sjaal. vrouw-koopt-jas-bij-sjaal. Het moet niet gekker worden.

En weet je wat Olief besloot deze week. Dat het na zingen ook hoog tijd werd om eens te gaan praten. Het begon met ughughuuu, vervolgens kgggggggggg en na 2 dagen voegt ze er ook al intonatie aantoe. Alleen doet eigenwijze meis dat het liefst "als er niemand kijkt". Lekker een beetje kletsen in de hangwieg, een verhaal vertellen aan haar muziekdoos of aan popje. Zodra ik er met de camera bovenhang houd ze wijselijk direct haar mond dicht. En staart gebiologeerd maar doodstil naar de camera. Bewijsmateriaal kan ik dus (nog) niet plaatsen.
Maar wel een leuke foto.

Donderdag alweer 4 maanden, niet te doen!
Bimg_2745

…Ziet u de starende "stille" blik…

3 thoughts on “stiekem

Geef een reactie

