gaat het weer een beetje, mevrouw Olief?

08208a6b7c938529_o_2 Ik wilde dr in een lijstje. En het lukte me niet. Stomme computer.

Maarrrr, toen vond ik deze site en dan krijg je dus zoiets als hiernaast. Fantastisch vind ik dat. Thanks to dumpr.

Olief is een soort van ziekig trouwens. Niet echt te definiëren. Klamme voetjes, koude handen, heet koppie. Af en toe ineens huilen, verkouden, weinig eten, eten weer teruggeven. (wij hebben vast een raar kind, maar dat doet ze dus anders nooit. Slabben en spuugdoekjes liggen nagenoeg werkeloos te wezen hier in huis) En ondertussen dapper vrolijk blijven, ze heeft dat lijstje hiernaast dus echt verdiend.
Manlief smste: ga anders naar de dokter. Maarja, ik sta liever niet meteen bij de dokter. "stel dat het niks is, dan sta je daar voor joep". (ben altijd een beetje blij als ik dan toch naar de dokter ga, dat er dan ook echt iets aan de hand is… kent u dat?)

De oplossing: ik google gewoon even deze symptomen, wie weet.
Ik zeg alleen maar: DAT MOET JE DUS NIET DOEN, zo thuisdokteren. En al helemaal niet na een lange vermoeiende werkdag, ’s avonds om een uur of 00.00. De meest vreselijke mogelijkheden passeren de revue. En Olijfje? Die slaapt hier dwars doorheen. 
Om vast morgenochtend "gezond weer op" te staan. te liggen. Nouja, zoiets dus.

2 thoughts on “gaat het weer een beetje, mevrouw Olief?

Geef een reactie

