over miscommunicatie met poetsvrouwen

Grote_schoonmaak Onze poetsvrouw (a.k.a. werkster voor de Noord-Hollandse lezers) gebruikt stofdoeken. Good old stofdoeken, van zachte stof met zo’n ruitjespatroon. Bestaan er andere eigenlijk? Ik denk het niet.
Maargoed, die stofdoeken dus, die laat ze om de zoveel tijd ineens liggen op de wasmachine. Waar ik ze dan vandaan haal, om ze lichtjes geïrriteerd terug in de kast te leggen.

Tot vorige week. Ik was vergeten om ze op te ruimen. Of eigenlijk, er gewoon niet aan toegekomen. Tijdelijk single mum, druk druk druk zo 4 weken zonder man) En dan kom je dus tot onverwachtse ontdekkingen. De poetsvrouw kwam en zocht… "waar of de stofdoeken lagen".

Op de wasmachine natuurlijk, aangezien ik ze deze keer niet had opgeruimd.

"ah, das goe, daar leg ik die altijd als ze gewassen moeten worden"

Voelt u m..
Na 3 jaar zijn ze deze week daadwerkelijk gewassen.

2 thoughts on “over miscommunicatie met poetsvrouwen

  1. Haha! Grappig! En hoe was het terugzien met de papa na 4 -lange- weken?
    Hier alles prima,Torah is er ondertussen 7 maand geworden, haar eerste tandje begint te duwen!
    Tot in Val Tho.
    Groetjes

Geef een reactie

