to the zoo

Btijger Pappa is thuis. EINDELIJK! En dat ie 4 weken weg was, tsja, dat is tot daaraantoe. Maar poepiebruin thuiskomen, dat vind ik erover hoor. tssss Tis me dr gewoon een chocotoff, die man van mij.

Maargoed, de familie B (wij dus) hebben een abonnement op de ZOO. (spreek uit als zóó, dus niet op zn engels. En tis dus de dierentuin) Al 1 keer geweest, dus dat abonnement was nog niet echt goed gebruikt. De hoogste tijd dus. Zeker als je bedenkt dat de ZOO 3 tramhaltes van ons verwijderd is. (nb deze halte heet Astrid, jaja)
Oliefs eerste zoo-bezoek, dat is me wat. Mevrouw sliep als een roosje. Ze miste de tijgers. Ze miste de giraffen. Ze miste de olifanten (en wij ook trouwens, gewoon vergeten langs te gaan). Bij de pinguins werd ze wakker. Maar echt leuk werd het bij de apen. Want mijn kleine meisje zag ze. Ze zag ze! En ze bleef ze maar volgen.
Asoliefzoo2 
En zo werd het zoo-bezoek ineens heel echt.
Mijn baby wordt weer groter. Ze wordt een kindje.
En wat zag ze dan…Baby_aap

onder andere dit TE schattige aapje. 1 week na Olief geboren, november 2007.

Asoliefzoo

Mijn kleine reus, ruim 4 maanden oud, vandaag gemeten en gewogen..
67 cm, 7330 gram.

4 thoughts on “to the zoo

  1. he As, wat een schattige foto’s….. als Thijmen niet meteen verliefd wordt, weet ik het ook niet meer. Had je email nog gelezen, wilde je al eerder bellen, maar de avonden zijn zo kort. Morgen vrijgezellendag, probeer het zondag
    liefs jbv

Geef een reactie

