camera-schuw?

intro:
Als kind lachte ik op elke foto. En danste ik voor elke camera. Ik was denk ik een geboren narcist, en bleef volgens mij wel erg lang hangen in egocentrisme….

"hou maar op ik blijf erbij… dat zij… met mij… gaan zingen in een meidengroep, tadadaaaaaaaa"

tussenspel:
Aangezien het hier pizza’s sneeuwt (is heus waar een franse uitdrukking… des flocons grand comme une un un(e) pizza) heb ik besloten een post-zwangerschapsverlof-verlof op te nemen. Ik ski lekker niet, Olief niet naar het kdv. We cocoonen er op los. Terwijl ik met een half oog een in het frans gedubte duitse crimi probeer te volgen is Olief aan het kletsen met een speeltje.

slot:
Wat ik dan weer probeer te filmen, maar zodra het lampje van de camera aangaat stopt ze ermee. Eigenwijs typ dat ze is. Geen seconde van haar gebrabbel is nog vastgelegd voor later. Ze voelt het. Ze ruikt het. Ze merkt het. piep doet de camera.. en baf.. de stilte valt bij dochter. Qua uiterlijk haar vader, qua camera-liefde haar vader.

post scriptum:Bimg_3363
Bimg_3372_2 Bimg_3373
Toch een beetje mamma…

3 thoughts on “camera-schuw?

  1. Het weer is hier ook PET!
    Het is koud en we worden getracteerd op hagel, regen en natte sneeuwbuien. De eenden in het park zwemmen op het gras!

    Wat en leuke foto’s weer – ik kan niet kiezen!

    liefs mamma

  2. Heel mooie foto’s, wat veranderen ze snel!
    Het mag nog eventjes sneeuwen, en dan volgende week stralende zon.
    Tot straks, groetjes

Geef een reactie

