tis…. zooooo…. traaaaaagggg

Ik word gek. Ik word heel gek. IK WORD KNETTERGEK!

Al 3 dagen is het internet hier tergend traag. Ik heb zonder overdrijven 12 minuten moeten wachten voor ik mijn mail open kreeg. En toen kon ik de mailtjes zelf weer niet openen. Stomme bergen.

De zon schijnt. Er ligt verse sneeuw. Er is momenteel geen plaats in het kinderdagverblijf. Voelt u m? Na vrijwillig cocoonen ben ik nu dus verplicht aan het cocoonen. tssssss

Olief vindt alles prachtig. Nouja… bijna alles. De sneeuw, whoehoee. De bergen… whoehoe. Vanaf pappa’s schouders hapt ze naar de vlokjes en lacht ze naar de skilift. Alleen al die vreemde mensen, dat hoeft nou ook weer niet. Daar gaat ze hard van gillen. GA WEG JIJ RARE KWIEBUS IN ALWEER ZO’N ROOD SKIPAK.
Tis een fase zegt "men" tegen mij. Tis een fase zeg ik beroepshalve ook altijd tegen anderen. Maar nu is het mijn Olief die niet meer leuk lacht naar iedereen. Niks aan, zo’n fase.

Potje_2 Wel prettig; na 2 weken knoeien snapt ze eindelijk wat ze moet doen met fruit op een lepeltje. ahaaaaaa afhappen. jaja. Of het iets te maken heeft met het feit dat ze momenteel fruit-uit-een-potje krijgt soms-es? Sta ik dus de hele tijd vers fruit te prakken, pureren, mixen.. blieft mevrouw liever "bledina – mon 1er petit pot pomme". Nouja, scheelt wel een hoop afwas.

En ze kan zelfstandig zitten. Nouja, bijna! Het lukt al 4 seconden, daarna stort ze zijwaarts of voorwaarts ter aarde. Tis dus een kwestie van oefenen. Waar ik nu veel tijd voor heb. Gezien dat verplichte cocoonen. Dat is dan weer een voordeel, kan ze straks mooi in ons nieuwe hippe fietstoeltje. Waarvan het verhaal nog volgt. Als het internet weer wat sneller is.

En voor de oooohhssssss en ahhhhhhhhsss
Olief en pappa
In_de_sneeuw_met_pappa_2  

2 thoughts on “tis…. zooooo…. traaaaaagggg

Geef een reactie

