gucken in die glasen kugel

Tim und Britt zijn geweest. Om ski zu fahren mit Jiri. Of zoiets. Ik weet dat je meeleest Daan, je mag me verbeteren… (red. vriendin D is lehrerin Deutsch gewurden)

Gelukkig spreken Tim en Britt ook Nederlands aangezien hun vader Nederlands is. Thank God. Mijn Duits sucks. Big time.

Maargoed, T und B und eltern waren dus in ValTho! Olief is derhalve weer overladen met mooie cadeaus en wij kregen selfgefarbte östern-eieren en vooral veel tekeningen! En weet je wat nu zo mooi is… Tim und Britt, die kunnen in de zukunft gucken. Jaja. Hieronder het bewijs…

Bimg_3386Allereerst zie je Jiri, Olief en mij in huis. Beetje sober ingericht, maar das heel erg hip tegenwoordig.

Bimg_3470Vervolgens zijn we buiten met Olivia aan het spelen, zie eens hoe vrolijk ze tussen ons in hangt. Zoals jullie ook wel zien ben ik inmiddels breed en gespierd. Let ook op Olivia, in tegenstelling tot wat ik eerder beweerde is ze helemaal geen kleine reus. Ze is even groot als een bloempje!

Bimg_3385_2En dan… de derde tekening. 6 jahre später. Die zukunft dus. Met Olief in het roze met paars. En met LANG HAAR! Das alvast goed voorspeld, dat weet ik nu al… En ik ben ook weer blij, over 6 jahre ben ik niet meer zo breed als momenteel. Slank als een den en in tegen dan überhip oranje met zwart. Mijn haar is tegen dan trouwens ook zwart.

Heerlijk, die zukunft!

One thought on “gucken in die glasen kugel

Geef een reactie

