are they out of their mind or what?

Het sneeuwt. Alweer. Van die vlokken zo groot als een pizza. (klik)
Manlief belde… of ik naar de oxalys wilde komen.. (alweer klik)

En dan zie je dit…
Bbimg_3664

Manlief (rechts) en Michel aan een glaasje gluhwein op het terras. Ach ja. Waarom niet.

WHAT THE…

Ik hoor het u denken. De idioten. Moeten zonodig buiten zitten. Ils sont gek. Want dit is weer voor een open haard vuur. Knapperend. En voor een joggingbroek. Dikke sokken. En bepaald niet voor een zonnebril.

En dan volgt de explanation.. de clue… daar komt ie…

Bbimg_3665   

Ziet u m…

Ze zijn aan het ‘modellen’. Ze komen in het nieuwste boek van chef Jean. En het mooie weer photoshoppen ze er denk ik achteraf gewoon bij.

Dit wist ik natuurlijk, derhalve had ik Olief in dr mooiste outfit gehesen. De liefste lach geoefend. Aandoenlijk. Guitig. Schattig. Mooi niet hè. Niks leuke baby in beeld. De mannen moesten op de foto. En Olief en ik maakte daar dan weer foto’s van.

En nu wacht ik dus op de beloning. Een nachtje in de Oxalys ofzo. Of een tig-gangen diner. Klik maar eens op die "alweer klik" hierboven. Dan snap je wel waarom. poepsjiek. En n michelinster. Daarom dus.

One thought on “are they out of their mind or what?

Geef een reactie

