met een pedagogenoog bekeken…

Eindelijk. Eindelijk hebben we een plek bemachtigd op een kinderdagverblijf in Antwerpen. Dat is bepaald niet gemakkelijk, amper 5 weken zwanger schreef ik me al in. Bij heeeeeuuuull veul verschillende. We kwamen op net zoveel wachtlijsten terecht. Met rustig 30 wachtende kindjes voor Olief. En 2 vrijkomende plekjes per maand. Ik zag dochter al naar de kleuterschool gaan voor er überhaupt een plekje vrij zou zijn gekomen.

En toen, zomaar opeens, kwam er een plekje vrij. Bij de zonnestraaltjes. What’s in a name.
Heb er beroepshalve uiteraard wat vooronderzoek gedaan op allerlei fronten… hoogstaande dilemma’s passeerden mijn nietsontziende blik. pedagogisch plan? doordacht? ontwikkelingsgericht?

Aankleedkussen ZE HEBBEN KITSCH KITCHEN AANKLEEDKUSSENHOEZEN!

U begrijpt, het zit wel goed daar bij de zonnestraaltjes.

10 thoughts on “met een pedagogenoog bekeken…

  1. He, wat leuk dat je een reactie achterliet op mijn weblog. En nog een heel handige ook.
    Ik denk dat ik zoiets eens bij dit kind ga proberen, kijken of het dan beter gaat.

    En ze hebben inderdaad erg leuke aankleedkussens 😉

  2. @Ramona: dat duurt nog wel even toch! Hebben jullie dan oppas als jij werkt of wisselen jullie elkaar af?

    @Kyra: hopelijk werkt het!

    @aapie: You are so right!

    @louise: en jij dus ook!

  3. @Susy: jaja.. ze praten hier misschien wel raar (had jij het niet over de job op zn vlaams)maar daar staat dit dus wel tegenover.

  4. Hiep hiep hoera voor de mensen die jullie Oelief hebben opgevangen in de weken in “opvangnood”. Zo worden dat kind haar grootouders ook eens vermeld op deze site – ze lijken wel taboe. Heeft ze er ook geen in “Holland”? Gek toch…

Geef een reactie

