roots

Koninginnedag Leve de koningin… hoera hoera hoera.

Ik sta niet met een te koud biertje bij een te fout bandje te rillen in een oranje tshirtje. Hoef ook niet in die veel te lange rij om een plas te doen. Niet te genieten van een oranje tompouce van de HEMA. Me niet irriterend aan het geknapte elastiekje van het kroontje dat niet op mijn hoofd staat. Ook hoef ik niet te smsen dat ik bij het filmmuseum sta ‘in het oranje’ in een laatste poging nog bekenden te meeten. Ik wandel bovendien niet langs verzopen kindjes die foute dansjes doen op van zolder gehaalde kleedjes in het Vondelpark. En ik koop ook geen gouden pumps voor 1 euro op de vrijmarkt.

Ik werk. En ik schrijf nu een werkontwijkend logje.

Koninginnedag in Antwerpen. Heus niks aan.

6 thoughts on “roots

  1. @Darite: je inderdaad!! Hoera!
    @Susy: er is hier 21 juli een nationale feestdag. Mooi niks an, geen hond op straat

Geef een reactie

