olivia goes shirley temple

tsja…
Ze keek dus alsof ze moest plassen. Volgens Susy. En toen ik nog eens keek dacht ik… zo ziet het er eigenlijk inderdaad uit. Dus klikte ik nog wat raak met de camera. Ze heeft heus niet alleen die pies-look namelijk. Ziehier ook de muppet. Heel erg Olief. En dan uiteraard vrolijk, ontkennend en de onschuldige puppy blik. Voor je het weet kan ze meedoen aan van die mini-miss-verkiezingen. In zo’n over-de-top-frullenjurk. Met een kroontje. Shirley temple, eat your heart out…*

Collage_2 

post scriptum:
*What is Shirley doing today?
Shirley Temple Black is a healthy 77 years young. She lives in Northern California. Dus..

6 thoughts on “olivia goes shirley temple

  1. Ik ben fan van de onschuldige rechts-onder blik! Zo lief!!
    We zullen nog es moeten afspreken om ze es samen in het zwembad te zetten!
    Groetjes

  2. Ach kijk! Nee hoor, geen pieslook at all!
    Mooi hoor, Olivia!
    (oh da’s gek om dat tegen een ander meisje te zeggen. maarja, ik zég het ook niet, ik type het. en ik type het ook nog eens aan haar moeder. Dus zo gek is het ook nog niet.
    blabbla)

Geef een reactie

