7 maanden

Jaja, 7 maanden. En de verwachtingen op knutselgebied wegen zwaar door. Nachtenlang lag ik er wakker van. En dat had heus niks te maken met het feit dat dochter door koorts enkele keren per nacht wakker werd. Hoe zou ik ooit de 6-maanden-ster kunnen overtreffen. De ster die zelfs door Annelies was overgenomen voor haar prachtige dochter.

Men neme: een pizzadoos, een schaar en een zwarte stift…. en uiteraard een gewillig model dat toevallig vandaag 7 maanden oud is geworden. Bimg_4680_3   

Voor deze gelegenheid in heerlijke 80’s outfit. Want 80’s zijn weer hip.

En om eergisteren te vieren dat ze 6 maanden en heel veel dagen was besloot ze dat de hoogste tijd was om eens iets anders te doen dan zitten. Staan man, staan. Das het helemaal tegenwoordig. Zitten is zóóó yesterday.

Bimg_4669

6 thoughts on “7 maanden

  1. Schitterend, dat zal ik ook es proberen bij de 10 maand… alhoewel, dan heb ik 2 cijfers nodig!
    Net vandaag kan Torah kruipen, het is zalig en ze vindt het fantastisch. Een speelgoedje weggooien en hup erom kruipen!
    Ik denk wel dat Olivia ondertussen Torah zeker overtroffen heeft kwa gewicht. Torah is gezakt naar de onderste curve en weegt nu zo’n 7kg500. Een pluimpje, maar wel met sterke beentjes 😉 Tot gauw en de groetjes aan Jiri

  2. is dát nou het knutselwerk geworden?
    Hm. Nah, ik mag niks zeggen, want bij Olivia knipte en plakte ik elke maand ook nog van alles in elkaar en arme Tijltje krijgt niks. Ja, behalve dan een vermelding op mijn site he. Maar da’s ook niet niks, hee!

Geef een reactie

