het bedje van noeks

Dekbed_olivia Maandag. Alweer. Na het foto-avontuur klik echt niet mijn favoriete dag. Trouwens, maandag betekent ook het einde van het weekend. Eigenlijk bepaald geen dag om naar uit te kijken. dus.

Goed. Maandag kwam ik thuis. En trof ik bij de post een groot pakket aan. Van Noeks. NOEKS! NOEKS!

Dochter half hangend aan één arm, tas over mijn schouder, trap op en ondertussen het papier al opengerukt. (sorry Anouk)
Daar is ie dan! Het dekbedje waar Oliefs poppen vanaf nu onder gaan slapen.   

WAT IS IE MOOI!!

Hij is inmiddels getest door dochter. Nauwkeurig bekeek ze de details. En ook de smaaktest werd uitgevoerd.
Bimg_4881 Bimg_4892 Bimg_4899

En ik kan u vertellen, hij is helemaal goedgekeurd.

Getuige onderstaande foto:

Bimg_4878  Ook op zoek naar zo’n mooi poppendekbedje. Of naar ander moois?

zoals dit…  Viltrozegroensite_2

www.noeks.nl

2 thoughts on “het bedje van noeks

  1. Oooooh, wat leuk!! wat lief!! zo schattig om haar er dan ook echt mee te zien spelen! Ben je al aan het verven?? Nu moet je wel he ;))
    Ik houd me trouwens nog aanbevolen voor die winkels van Oilily en Room seven (? wat het toch?) en als je leuke adresjes hebt in Antwerpen, dan ook, aangezien ik daar regelmatig ben!

Geef een reactie

