er is een tijd van komen…

We waren nog niet zo lang samen. Eigenlijk pas een maand of 7.

En onze daadwerkelijke samenwerking startte zo op het moment dat Olief ook flesjes kreeg. Hoe oud was ze toen? Maand of 3 denk ik?

In ieder geval, in die korte periode was ik aan hem gehecht geraakt. Hij hielp me altijd goed. Snel. Handig. Functioneel. En daarnaast oogde hij ook wel goed. Vond ik toch.
Ik wilde hem dus ook mee op reis.
Dat viel niet mee, maar uiteindelijk het lukte het en kon hij mee. Skiën in Val Tho, naar Duitsland, naar Nederland. Ik denk dat veel van zijn vrienden minder hebben gereisd.

Het ging al een paar keer bijna mis. Maar steeds was ik er toch net op tijd bij.
Tot vandaag.

Haast. Honger. Vermoeide dochter. poepluier. Snel-snel-snel. Diepvriespizza. Oven voorverwarmen. Dochter ondertussen verschonen en in bed. Rust. Pling. Oven is warm. Pizza kan erin!

P6190088b_2   ………….

en er is een tijd van gaan.

ps: voor de niet moeders onder ons. Dit is was mijn AVENT flessen sterilisator.

ps2: en hij zat (uiteraard) vol. Heel interessant.. gesmolten flessen en spenen en dopjes enz uit een gesmolten sterilisator halen.

2 thoughts on “er is een tijd van komen…

  1. Aiaiai….duur grapje! Ik heb er zo links en rechts in weblogland al heel wat zien sneuvelen!
    Wij kookten alles uit in een pannetje, maar ook daarin kunnen flesjes aardig smelten hoor 😉

Geef een reactie

